Jul 20, 2011

Kärleka

Måste sluta att tycka synd om mig själv!!
Men man måste nå botten för att ta sig upp igen, de senaste dagarna har varit super.
Nu måste allt fortsätta framåt.
Visst finns det en sak som jag så gärna vill, alla som känner mig vet vad.
Men känns ju lite omöjligt efter mf:et :(
Så jag ska vara postiv till allt nu och bara se framåt. Är det meningen att Casper ska få ett syskon så är det...annars är det som det är!!
Älskar min son såååå mkt och han är mitt allt.

Har haft en mys dag med honom och kusin M <3
Lite lunch på take away




Sen på em blev det stall med massa härliga människor!!!


Senare sommarkväll!!!


pusssss

2 comments:

Unknown said...

Hejsan,måste bara beundra dej vad fin blogg du har,fin text,sån har jag letat efter,men finner den inte i mon blogg,beror det kanske på vad man har för logg typ ?
Vad härligt du beskriver din kärlek till alla <3
Din blogg va jätttemysig,och kommer fortsätta läsa om jag får =)
Kram från Gbg..

Unknown said...

Hejsan
Vilken fin o mysig blogg,denna fortsätter jag läsa om jag får?
Fina bokstäver,sånna har inte jag i min blogg??
Vad fint du skriver om kärlek =)
Du finner så djupa ord,tyckte jag om att läsa..
Kram från Gbg