Jul 4, 2011

Helgen som gått!

Det har varit en händelse full helg.
I fredags så hände en olycka med älskade g. Slutade med att veterinären kom. Hon fick sy 5 stygn, sjukhage 5 dar och 10 dagars vila. Så typiskt när vi kommit igång :/

Lördag var det första stall för att ta hand om g, sen jobb, sej stall igen. Kvällsfodring, pyssel med g... även så tog jag hand om dogge!
Efter det hem, stressa mig klar, sen kom bästa Lovisa :D
Redo för en party kväll. Vi gick hem till Nina. Blev kanske lite mkt vin :P men väldigt kul hade vi.
Vi gick till Slick. Där vi träffa massa roliga människor bla jaquline, Jenny, Sara mfl.
Hade super kul!

Mådde som jag förtjäna när jag vakna igår hi hi :P
Men kom igång och åkte till stallet.
G mådde bra och fixa åt henne. Träffa en person som jag bara tycker är lite pinsam nu hi hi
Men hoppas hon kommer på det själv....
Sen vart det natt jobb. Dt gick faktiskt kanon!

Idag väntar ett dressyr pass, tyvärr inte på älskade g.
Ska få låna lektions häst!
Som det ser ut nu så blir det Calito. Men får se om han vill komma in ha ha.

Nu väntar vi på filippa innan vi ska in till boulongern för lite lek :D
Pussipuss

No comments: