Jul 30, 2011

lördagnatt :D

Hej hej!
Nu är det nästan natt eller det är natt.
Mina underbara vänner har nyss gått hem och jag väntar på min kärlek.
Kan inte sova.
Tur att älsklingen gav mig en ny data igår...en tidigt födelsedagspresent så nu kan det vara med i sängen, är såååå otroligt liten!!
en rosa 10 tumare fick jag wihooo :D

varit i stallet mkt den senaste tiden och det har gett resultat.
G är super fin igen efter skadan att rida.
Martina har kommit igång att rida mkt och det är skoj :D
I dag blev det ett litet pass i ridhuset sen gick jag ett vara i spåret med dem.
G skötter sig perfa!!!

Casper växer och växer, blir duktigare och duktigare!!
Kan man stanna tiden lite för jag hinner ej med.....

Ngt som ja har kommit till insikt med de senaste dagarna är att jag har världens bästa sambo som jag älskar sååå mkt och vill leva mitt liv med.
Han är min stora kärlek och ska kämpa för vårat förhållade!!!
JAG ÄLSKAR DIG JOHAN HOLMQVIST!!!!!!!!!!!!! <3

Ska försöka lagga upp lite bilder i morgon!!
pussipuss

No comments: