Feb 18, 2009

Då var denna dag snart slut....



Besöket på BVC gick kanon!


Casper var jätte duktig. Även fast han somnade som vanligt precis närvi rundade hörnet till hälsocentralen, så synd om honom när jag måste väcka han efter typ 5 minuters sömn.


Men han var hur snäll som helst :)


Jag hade nästan rätt!


Vikt 7110


längd 67


Blev sedan en sväng på stan med Jenny, Petra å Annso! Blev lunch på Java, kycklingsallad för mig med mozzarelaost *mums* var väldigt gott måste jag säga!
Jenny å Jag gick till babyproffsen & Pyret å kollade lite.
Hittade massor av fina saker jag skulle vilja köpa till Casper...men det gör jag ju alltid hi hi men handlade ingenting!
Måste gå på vagnsafari i morgon igen! Vill ju verkligen ha en ny ju......
Men det finns ju hur många bra som helst!
Gick sedan förbi jobbet å jag fick hela 2 pass att jobba nästa vecka *weee*
Efter det gick vi hemåt!

Jag tog en sväng förbi Kvantum och köpte Majskrokar och Sempers Katrinplommon pure till Casper. Barnmorskan sa att jag kunde börja ge honom katrinplommon morgon å kväll så att han mage håller igång. Majskrokarna ville jag testa att ge honom, tycker ju lite synd om han när vi fikar lr äter ngt så kan han inte smaka. Då blir krokarna bra för honom att tugga på!


Å gissa...han älskade krokarna :)



No comments: