Feb 6, 2009

Torsdag

hej där ute allihop :)
hoppas allt är lika bra med er som det är med mig! Mår kanon.....
Även fast det inte blev så mkt sömn i natt!
När Johan jobbar har jag jätte svårt att sova, vet inte vad det beror på.
Kanske är jag rädd att jag inte ska höra Casper. Fast det skulle ju aldrig inträffa...
Hör ju han bara han piper till lite!
Men det är så det äe at vara mamma, sätter den lilla killens behov för mina!
Men nästa vecka är Johan ledig...då kan jag kanske sova lite mera!!hi hi

Var på stan med Jenny å Isabell idag! Mamma hade Casper så det var faktist skönt att kunna äte luch i lung å ro....fast saknade honom otroligt mkt!
Besökte även frisören! Blev väldigt nöjd med resultatet. Fick verkligen bort det risiga hi hi
Det var ju tur att jag lyckades själv med färgningen, annars hade jag blivit ruinerad ha ha
Men nu har man en frisyr :)

Sedan åkte jag ut till stallet för att träna för cicci å som alltid var det kanon kul å gick jätte bra!
Måste väl erkänna att man var lite svettig när vi vara klara :)

I dag blir det massa fix till dopet i morgon!!

puss / M

1 comment:

Anonymous said...

jaa..mkt trevligt! :)