Feb 23, 2009

Denna helg!

Fredagen var helt underbar. Jag å Johan fick en myskväll tillsammans :) Var inte igår direkt hi hi började med mat på Brända Bocken! Jag åt Filé Black & White *mums*
Sedan tänkte vi gå på bio, men det blev inte så för det gick inga bra filmer nu! Så då åkte vi hem och kollade på film istället! Casper kom hem vid 23...oj oj va jag saknade lille!
Men han hade varit snäll å allt hade gått kanon :)

På lördagen så blev det jobb för min del började 14:00 och skulle sluta 19:00, men när jag skulle gå hem så var det väldigt mkt folk! Så klockan blev väl typ 20:00 innan jag gick hem.
Tycket ju synd om tjejerna å Robin som var kvar!!
Kollade faktist på Melodifestivalen när jag kom hem, hade inte tänkte c någon delfinalen...men blev så ändå! Å EMD var bäst så det var bra att dom gick vidare.....

I går var det ju söndag å då var jag, Sofie och Martina ut till Högbo och kollade på tävlingarna!
Blev en heldag med hästarna, för vi var i stallet oxå :)

*puss*

No comments: