Feb 19, 2009

Date med Isabell :)

Tack för idag Isabell <3
Kändes bra att umgås med dig en stund idag! Fick lixom prata av mig lite å det kan verkligen behövas ibland!
Lyckades även lura med henne till Pyret idag! Men blev lite besviken när vi kom dit och den trevliga damen som var där igår och gav mig goda råd ang barnvagnar....hon var inte där :( men men kunde kolla lite iallafall!! Vill verkligen ha en ny vagn....ååååå.....blir tokig för har ingen aning om vilken...lr jo....är ju helt såld på denna




eller denna...är ju samma färg, men hjulen är olika!

Fast färgen är så otroligt fin å så mkt jag :)


Men som jag nämde har jag beslutsånget, hittade även på en Teutonia vagn och den var underbar att köra...oj...oj.....svårt den finns i flera färger men här är en jag gillade :)

samma probelm på denna, vilka hjul

Å den finns i många andra färger!!! så ngn som har lite råd å förslag???

Blev en till Didrikson vinteroverall till nästa år för Casper, men idag var det mormor som köpte en :) Så nu har han overaller så han klara sig nästa år oxå hi hi I morgon så ska Casper vara hos farmor och farfar så jag och älskling får en kväll för oss själva...det var inte igår direkt! kan verkligen behövas hi hi men kommer ju sakna min lilla snuttekille så jag blir tokig! Har ju inte varit med nån annan än min mamma så lite orolig är man väl! Fast det kommer ju gå kanon...hoppas jag!

*puss* å *kram*

No comments: