Feb 25, 2009

Min solstråle!

Vet inte vad som hände, men i morse vaknade jag å var jätte ledsen! Tårarna bara droppa...
Å när Casper såh att mamma var ledsen så blev han oxå det! Så det var ju inte så lyckat kanske! Två stycken som grät...vilken bra start på dagen! Men efter att ha räknat sakta till 10 å lugnat ner mig själv så kunde jag lunga ner Casper! Å då vart han sådär glad å skrattande som bara han kan bli.... Helt underbar min son!!
*Jag älskar honom så otroligt mycket*
Är väl lite det som jag att saker å ting kan bli lite jobbiga ibland! Fattar inte va jag har gjort för att förtjäna en sådan underbar son och underbar pojkvän!
Men man ska väl få vara lycklig i livet...det är väl det som är meningen????
Å lite det att jag kan känna mig väldigt ensam ibland....vet inte varför! Har ju massa kompisar, men ingen jag lixom ringer till!
När jag satt å tänkte på det så fick jag ett mess av Nattiz och Isabell skrev på msn att dom ville vara med mig idag :)
Så snäll dom är kom dom å hämtade mig å Casper så åkte vi till Köpis....

Var ju fotografering på Coop. Så jag passade på att få Casper knäppt med sina kusiner å själv oxå. Så duktig han var min lilla SOLSTRÅLE :)
Som han skrattade åt tjejen som fotade dem! Så stolt mamma jag var då :)
Hoppas korten blir bra...men det blir dom för dessa 3 kusiner är de vackraste som gud skapat!
Gissa va som va lite kul....hi hi hi....fotografen trodde nog att alla 3 var mina...hihihi

/M

1 comment:

Anonymous said...

du kan ringa mig när du vill snutt!
Zannski.blogg.se