Apr 4, 2012

120404

Hej!
Då var det lixom april. Känns lite overkligt!
Men ju fortare tiden går ju fortare kommer våran nya familjemdlem.
Men hon gör sig verkligen påmind där inne i magen :D
I dag ska jag ta mig till Steffy och hälsa på henne och lille Albin. Så ska ner på stan och köpa en present innan... Så kul med bebis saker ju :)
ska vara där till kl 12 så jag lär skynda mig :)

Har fortfarande ett problem, hur ska det gå med häst och 2 barn? Det måste bara gå :P
Men är inte så sugen att vara i stallet just nu..kan ju inte göra ngt :/
motivatioen till det kommer nog tebax snart när det blir vår! lillfia lär ju ha lite kärlek hon åsså så hon inte tror att jag har glömt henne!

Har världens bästa älskling men det visst ni ju redan :D
fick en keps av honom som jag verkligen har velat haft. Har beställt en matchande jacka :P
Den är mera cerise i verkligheten!

pusss

No comments: