Apr 12, 2012

120412

I dag har varit en bra dag :)
Måste börja att berätta att Casper har varit på dagis hela dagen utan blöja!!!
Det hade gått jätte bra :D *stolt mamma*

Jobba 11-15 och det gick åsså bra!!!
Känner att jag och kroppen mår mkt bättre med kortare dagar!
Hoppas jag fixar att jobba längre...kanske kortare! Påminner mig om att ta tag i att söka graviditetspenning. Skulle vara bra med halv iaf...

Sen fick jag ett trevligt maila :D Vi ska får vara köksluckor lakerade :D
Som jag blev glad, då blir vårat hem super fint!
Men min kära far ska hjälpa oss måla och tapetsera.
Hoppas även att vi kan fixa nytt kakel eller mosaik!
Kommer bli super fint :D

Sen fick jag ett ryck och putsade våra fönster och det behövdes vill jag lova usch...
Men fy vilken höjdskräck som kom fram!
Men bor ju för sjutton på 4:de våningen.
Men jag är ganska stolt över mig själv...blev mkt renare iaf!

puss och kram natti natt

No comments: