Apr 11, 2012

Bra dag :D

I dag har varit en bra dag :D
Börja med morronmys med Casper. Sen vidare till Valbo där jag Träffade Isabell och lille Vilgot!
Vilken liten gobit...
Längesedan jag träffa Isabell, men hade verkligen super trevligt :D
Hoppas på fler dejter i framtiden ;)
Hennes lilla kille kommer vara typ 5 månader när vårat lilla underverk kommer till världen.
Så vi får se till att träffas lite tycker jag!

Efter det böev det stall.... var behövligt att bara får vara där och hänga.
Längtar till jag kan rida igen, men hästen har det bra och pussa på henne och ge henne massa morötter!

Ser ut som att bästa G kommer att få visa sig på tävlingsbanorna med Cia :D
Känns super och jag har faktist kollat på några tävlingar i TDB ;)

Bjuder på en bild när Casper var 2 månader!!!
Kan ni förstår att han varit så liten....
 pusssss

No comments: