Apr 29, 2012

Hej :)

Hej alla mina läsare!
Hoppas ni mår lika bra som mig :)
Har tagit tag i något som tagt hårdare på mig än vad jag trott.
Vissa saker vill man ha ogjorda men man kan ju inte vrida tebax klockan :/
Jag ska göra det rätta och hoppas det blir bra!
Man inser inte vad man har innan man förlorat det.
Men fick en positiv reaktion och det är ju bra...
Jag måste lära mig se positiva saker och inte negativt!

Var ganska duktig på fm idag. Städa Caspers rum och diskade.
Spelar ingen roll hur många ggr man städar hans rum så ser det lika ut efter ett tag!

Nu är vi hemma hos mamma och pappa och jag ska strax åka till jobbet.
Kort pass 16-20, men lagomt för mig.
På måndag går min sjukskrivning ut och sedan ska jag kämpa!!
Behöver ju verkligen alla pengarna man kan få...
Tyvärr så tänker jag inte jobba så många stägningar...det fixar inte kroppen :/

pusss

No comments: