Apr 17, 2012

120417

Då har mera än halva april gått.
Tiden går fort och det gillar vi :D
Magen växer och växer... nu känner jag mig riktigt stor.
Härligt att lilltjejen lever om typ hela tiden där inne.
Hon gör kullerbytor och har sig känns dt som.
Men får inte bli så mkt större nu, det ska ju lixom bort sen :P

Livet rullar på och ibland blir det motgång, men vaffan...bara att bita ihop!

Så stolt över mina älskade son som börjar bli sååå stor!!
-Jag är stora killen...som han själv säger :D
Min goskrutt! Bästa stallbrudarna var här i kväll och det tycker han är super kul!
Känns ju bra att veta att man har barnvakter i höst!!!

Men jag är lite kluven när det gäller fröken Grå :/
Men hoppas det löser sig till det bästa!
Men ska se positivt på allt....
Det blir bra :D

pusssss

No comments: