Feb 19, 2011

God morrgon!!


Då var det - 20 igen då *suck*
Jag som ska träna för Cicci G idag.
Som jag har längtat var typ nästan 1 mån sen.
Kul ska det bli, hoppas Grålls sköter sig hihi.
Jobbade 8-19 igår och det gick kanon och det var kul, jobba med bra underbara människor :D
Så denna vecka har gått bra!
Börjar komma på andra tankar och tänker fram.
Det kommer bli bra detta.
Nu får jag se till att satsa lite på Grålls :D
Jag har det bra och är ju lycklig.
Finns visa jag är besviken på, men så kommer det väl alltid att vara??
Jag skulle inte ha fixat denna tid utan stallet! Stallet får mig att bli glad tänka på annat.
Jag vore inte mig själv om jag inte kunde vara där...
Visst det kostar pengar (mkt), det tar mkt tid, men känsla som man får där går inte att beskriva. Grålls är det bästa köp jag gjort, jag köpte inte bara en häst jag fick en bästa vän!!!
Kan inte fatta att hon nu har varit min i fem år :O
Helt otoligt vad tiden går. Men nu kan jag inte tänka mig ett liv utan henne!!!!
Sen har vi mina 2 älsklingar Johan och Casper.
Vad ska jag säga mer än att jag älskar er?!!! pussssss

No comments: