Feb 11, 2011

vilket j*vla väder...

Som vanligt hade jag sömnproblem i natt, men när jag verkligen somnade så kommer Casper intill mig. Han tyckte det var läskigt när det stormade och blåste så mkt.
Han fick sova bredvid mig, och vi somnade direkt båda två.
vaknade när Johan kom hem vid 7.
När vi skulle gå till dagis var det så mkt snö att vi knappt kom fram.
Jag tillochmed ramlade i snön, tur att det kom en plogbil!!!

Mamma ringde på em och sa att dom kunde hämta Casper på dagis. Det var snällt för nu har jag hunnit tagit ett långt varmt bad, kollat lite på 3 kronor :P
Bara slappat
Suttit och kollat på kort på Casper. Har haft turen att få världens underbraste son.
Nu ska jag lägga det ledsama bakom mih och gå vidare.
Jag har ju det bra som har en sambo jag älskar, den underbaraste sonen men kan tänka sig.
Sen har jag även världens bästa häst!!
Mina föräldrar är guld värda som alltid ställer upp.
Har även ett x antal vänner jag inte skulle klara mig utan.....


Casper har nu hunnit bli 2 år och nästan 5 månader!!!
Hjälp så tiden går....
januari 2009
januari 2010

janauari 2010
pussss

No comments: