Feb 22, 2011

hej hej!!!

Då har man spenderat nästan 2 dagar i soffan :(
Fy fan så såligt jag mått! Men tog mig en rejäl dusch och en promis idag.
Efter det kändes det redan mkt bättre!!!
Det positiva med att ha legat på soffan är att jag kunnat kolla massa Tre kronor avsnitt.
Nu är jag på säsong 4 :P
Den serien var ju hur bra som helst (ibörjan iaf).


Jag tog mig även till dagis och hämatade Casper idag, gissa han hade inte sovit ngt!! Nu är han ganska trött, men hoppas jag lyckas hålla honom vaken nån timme!!! Just nu kollar vi på Nicke.

I morgon så ska jag jobba. Min snälla mor kommer och byter av mig 17 så jag kan åka till stallet. Är såååå ridsugen nu ju... Hann ju med en träningen i lörsdag, sen blev det inge mera. Kan hoppas att jag får vara med och rida fram med 21:00 gruppen!! skulle vara kul att rida lite bommar!

pussss

No comments: