Feb 22, 2011

Te!

De senaste dagrna har Strepsils och te blivit mina vänner.

Te är bra för halsen... inte blivit så mkt kaffe.

2 koppar idag, men ska jag dra ner på kaffedrickandet så det kan ju vara bra :P

Skulle jag bli gravid igen så ska jag sluta med kaffe, mkt koffein är tydligen inte bra.

Så om jag skär ner nu så kanske jag kan sluta då, om det skulle bli så (hoppas).

Kafedrickandet är som ett beroende för mig....



Tydligen går det rykten om nått som jag har sagt. Jag tror att det är nån som inte gillar mig :(
För det gick ett rykte för om ngt jag sagt som inte alls vara så.
(Som i sommras när jag var less på jobbet och var irreterad, råkade säga ngt i stil med att jag fick jobba arslet av mig och inte ens kunde få semster, då sa ngn det till min chef som kanske inte blev alltför glad. Men jag ska väl tänka mig för vad jag säger...)
Eller så är denna person rädd för mig på ngt vis så den måsta prata om sådan jag har sagt fast det inte alls behövs.

Nu skulle jag kanske ha tänkt mig för innan jag sa det som jag sa.
Men att man skulle prata om det det trodde jag inte, för det var även andra som sa ngt!!
Visst ska jag tänka mig för vad jag säger, nu blev det helt fel!

Men vad sa jag egentligen???

Det finns mkt jag sagt och gjort som jag ångrar. Men tro mig, det har jag fått betala för.
Varför har man inte eget att diskutera??

Jag väljer alltid fel.
Men verkar ju inte vara ngn som egentligen gillar mig....

Förutom min familj!

Johan och Casper är mitt allt skulle ni försvinna ur mitt liv, då skulle jag sluta leva....

Som sagt så ska jag tänka på allt jag säger och gör hädanefter!!!
Jag vill ju inte såra ngn, var inte meningen om jag nu gjorde det.
Jag har bett om ursäkt. Jag står för det jag sagt, hoppas ni andra också gör det.
Jag vet hur det svider om ngn sprider massa rykten, det gör ont!!

När jag var gravid var det ngn som hade sagt att mina sambo lämnade mig höggravid hemma och var ute och festa....
Så var det inte och inte så kul att det ryktet gick runt!!!

Johan har alltid funnits vid min sida och alltid ställt upp. Även om jag klantat till det.
Sen har jag mina underbara föräldrar som alltid är där. Som jag älskar dom.
Dom bryr sig om mig ocg Casper som ingen annan. Ni är bäst....



Det finns visa personer som jag skulle klara mig utan, visa personer som säkert tycker jag är jobbig och inte alls intressant att umgås med. Visa personer som umgås med mig för att dom tycker synd om mig.... är det så så säg det!

Sen finns det personer som jag älskar och inte kan vara utan.

Ni vet nog alla vilka ni är!! Det finns en person som betyder ngt aldeles extre för mig, en person som under åren lärt känna mig som ingen annan, denna person kommer jag älska så länge jag lever. Men jag får känslan av att denna personen har ett bättre liv än mig, eller kanske inte... har fått nån komentar nån gång som gjort mig ledsen därför vågar jag inte berätta allt.
Men eftersom att denna person betyder så mkt för mig ska jag försöka ta tag i det och göra att vi har den relationen vi hade förr...
Jag älskar denna underbara människa och kommer alltid att göra det.
Jag har väl sabbat till det också ibland, men hoppas denne vet vad jag känner.

Nu höll jag på att glömma att det finns en till som betyder allt för mig, en till som vet allt jag gjort, allt jag varit med om, en som jag berättar allt för och den jag åker till när jag är ledsen. Denna underbara varelse är älskade Grållan!!!!!! Sen måste jag som vanligt nämna alla mina stallbrudar, ni är bäst och oslagbara!

Nu blir det TE och ponnyakuten!!!

No comments: