Feb 2, 2011

Varför????

Världens underbaraste son.
Älskar dig sååå mycket.
Du är så klol och underbar även fast du inte är så gammal
tiden går fort och du blir bara större och större.
Kärleken till dig är oändlig!

Det bästa ögonblicket i mitt liv var när don la dig på mitt bröst och jag insåg att jag fått en son.
Du sprider sån lycka och glädje omkring dig...
Så tacksam att jag har dig & din underbara pappa i mitt liv.
Det var aldrig planerat att du skulle komma, men det beslutet var det viktigaste och underbaraste vi kunde fatta.
Du är mitt liv och jag gör allt för dig....

När du säger
-mamma jag älskar dig!
Blir jag aldeles varm i hjärtat.

CASPER & JOHAN ÄLSKAR ER SÅ MYCKET!!<3


Har upplevt det jobbigaste i mitt liv. Trodde verkligen att vi skulle få ett syskon till Casper.
Vi var så lyckliga och såg framemot det.
Trodde verkligen att det skulle bli av när veckorna gick och gick....
Men så kom blödningen som ändrade på allt!!
Har aldrig varit så orolig.


Så underligt att man kan älska någon så mycket
någon som inte finns
någon som aldrig kommer att finnas
att sakna någon så mycket
någon som man aldrig sett eller rört
någon som man alrig kommer få röra
du finns inte
jag känner dig inte
älskade dig fast du inte fanns
kommer sakna dig så
lilla vän längtade så efter att du skulle komma till oss.
Men det gjorde du inte!
Varför togs du ifrån oss???
Nu är det bara för oss att se framåt och vara glad för den underbara son vi har.
Vi tar nya tag och kanske inom sinom tid får Casper ett syskon och vi det andra barn vi längtar efter.
Men fy så jobbigt det känns. Så glad att jag har så många underbara människor kring mig.
Min mamma och pappa är mitt stora stöd och min bästa vänner....
Vet inte om jag sagt det så många gånger, men jag älskar er såååå mycket.
Pappa är i sthlm och jobbar, men betydde så mkt för mig när han idag ringde och frågade hur jag mådde!!!
Det samtalet kommer jag aldrig glömma!!
Tack alla som stötta mig idag!!!!
pusss

2 comments:

Nicole said...

Jag finns alltid för dig Maria! Tycke så synd om er! *kramar om* /Nicole

Hannah said...

Tänker på er och även om det känns långt borta så vet jag att Caspers syskon sitter på en stjärna och väntar er & en dag så kommer h*n till er.
varmaste kramarna /Hannah