Apr 25, 2011

Bra dag :D


Forskat runt lite på Grållans stamtalva.
Det blev intressant vill jag lova :D
Secretariat - Grållans farfars far är typ hur känd som helst.
Finns en film om honom som Disney gjorde 2010. Ska kolla den i kväll :P

Fick sov morron idag!
Älsklingen var uppe med lill <3
Sen blev det lite balkongmys med dem och en kopp kaffe.
Solig och fint väder vill jag lova.
Sen åkte C till farmor och jag till stall.
Blev en mys dag där ute, mina favvobrudar var ju där :D
Red en sväng på ute banan, skuttad någa små mini hinder. Grå var fin :D super kul, men svettigt och ngt jobbigt att rida. Blir dressyr för Cicci på onsdag!! Kul att känna sig inspirerad igen.
Kvällen blev inte som jag tänkt mig.
Kellly, Elina och Emma skulle ha kommit över hit, men Johan blev dålig så det blev inte så :(
Men har myst med Casper några timmar!!
Nu sover han och jag ska sätta i filmen nu....
xoxo /M

No comments: