Apr 3, 2011

Saknar min älskling...


Johan jobbar natt idag och saknar honom så.

Brukar gå bra när han gör det, men idag saknar jag honom jätte mkt :(

Blir sista nattperioden för honom innan han börjar sitt nya schema.

Tänk om jag också fick slippa nätterna!!

Jag tycker om att jobba natt, är mkt softare och lugnare då....

Tiden går fortare, men rytmen på dagarna blir ju så fel och jag som inte kan sova för ju bara några timmars sömn och mår inge vidare!!!


Men finns ju inte så många andra jobb att få, jag är glad att jag har ett som är oki!

Men efter alla dessa år börjar man bli lite less...

I bland känns det som att vi inte blir uppskattade alls, hur vore det med lite mera beröm??

Till en personligen??

Jag ser nästa vecka som en ny start. Börja mitt nya liv...eller inte nya men mitt posetivare och lugnare.

G ska kunna ridas oxå :D Såg mkt bättre ut idag.

Kom på en sak som jag har tänkt på. Varför ska det bara messas en massa??

Jag är duktig på det...men senaste tiden har jag försökt ringa folk om jag verkligen vill ngt.

Hade hoppats nån gjorde dt till mig, när jag mådde dåligt!

Var typ en som ringde och fråga

-Hur är det med dig? Hur mår du?

Kan säga att det betydde mkt mkt mera än att det pep i mobilen och jag hade fått ett sms

där det stod

- Hörde vad som hänt, tycker synd om dig! hör av dig om du vill ta en fika eller prata.

Jag vet inte jag...men vad hade du föredragit???


Nu ska jag dra mig till min ensama säng :P

xoxo

2 comments:

. said...

sluta klaga. du bryr dej inte om dina vänner när dom mår dåligt heller. va glad istället att folk skriver till dej och frågar

M said...

Varför skriver du sådan och inte säger vem du är?