Apr 12, 2011

mysdag!




Kollade runt lite på nätet och hitta muggar som vi bara måste ha :)

älskade dom.

Vi gillar ju kaffe båda två oxå hihi




I går blev snusen kvar på dagis, eller vi hittade den inte. Funderar om jag ska gå och köpa en ny, om det skulle duga.

Kan ju vara bra att ha en på dagis och en hemma.



I dag har jag planerat en mys dag med Casper.

Vi börja med frukost och morronmys.Snart så ska vi åka till Jenny och Edwin. Var inte igår...ska bli kul. Sen så har vi möte på jobbet, gillas inte :(

Typ enda dan jag är ledig. Jobbat hela helgen + igår

sen jobbar jag tis 10-20, onsdag 8-17 f-möte på dagis kl 18, fre 10-19,30!

Stalltjänst på lördag, sen var det hag/städdag på söndag.

Så min vecka är ju gjord hi hi

Därför kände jag att Kelly får ta Grålls mån-fre annars blir det bara stess och det ska ju jag sluta med :P

Vi får se om jag tar mig ut nån dag för att pussa på Grålls och träffa brudarna...

pussss

No comments: