Apr 21, 2011

Tiden går för fort.... *bromsa*

Nu går tiden alldelse för fort,
Casper har hunnit bli lite över 2,5 år.

Bjuder på en bild från april -2009.
Så liten han var min gobit....

Nu blir han så stor, men det är ju kul :D
Han utvecklas och är så duktig.
Pratar bra och rent.
Stolt och lycklig över att vara hans mamma.

Att jag har han och Johan i mitt liv är det bästa som hänt mig, jag älskar dom sååå mycket!!






En bild på Casper från april förra året :)

Min cooling :P




















Min älsklingar förra året.

Måste bli bättre att knäppa kort, jag är kass nu ju! För knäppte jag jämnt....
Är ju så kul att ha.




Har fått tillbaka känslan att det är kul i stallet :D Red och lekt lite i ridhuset igår.
Hon är för söt hästen min, gick kanon att ha henne lös, följde efter mig jätte bra och lyssnade.
Då tänkte jag prova att Emila höll i henne och jag gick till andra sidan, men då gick det inge vidare :P Eller hon ville leka med Emilia :D
Sen kom hon på att hon var lös när Emilia jagade i väg henne och då sprang hon järnet hihi

Var med idag på Ciccis hoppspec. Det var skoj, men red framridningen.
Det gick super, hon lyssnade fint :D
Sen var vi med på första hoppövningen (varken jag eller häst har så mkt kondis och ork nu).
Det gick oxå kanon!!!
Så jag är jätte nöjd med vår insats :D

Nu väntar jag på älskling så vi kan mysa lite :P

oxox/M

No comments: