Apr 2, 2011

Vänskap...

Hejsan! Nu var det nån dag sen jag skrev ngt i bloggen. Men tiden finns inte alltid :/ Men nu blir det en uppdatering. Har varit så sjukt trött denna vecka. Vet inte vad detta beror på...nej, jag är inte gravid. Hade samtal med min chef i torsdags. 'Det var faktist mkt bra, var mkt jag fick sagt som jag ville ha sagt. Sen om allt togs på rätt sätt det vat jag inte. Men kändes helt oki när vi var klara. Fick en än gång bekräftat att jag kanske inte tänker på vad jag säger jämnt... men hallå, jag är inte mer än bara människa. Hade fått ngn att gråta och det var inte min mening. Ska försöka tänka mig för hädanefter. Sen ska jag försöka vara mera positiv och lugn. Ha ha hur ska det gå för en som är så stressig som jag. Men lär nog ta tag i det.... För lever ju bara en gång och vill inte stressa ihjäl mig. Så när jag känner mig stressade eller upprörd så ska jag räkna till 10 och stanna upp. Om jag blir upprörd över ngt som ngn gör så måste jag lära mig att säga det direkt. Hur länge jag blir kvar på detta jobb för tiden utvisa, men har ju varit där i X anatal år nu. Kanske dax att göra ngt annat??? Men jag biter ihop och kämpar vidare. Kanske en karriär inom Max?? Vi ska byta scheman och kommer få jobba med annat folk än vad jag tidigare har gjort...får se hur det blir :) Nu till den stora frågan i mitt liv just nu... Vem är min vän? vem kan jag lita på? vem bryr sig? vem har tid och vill lyssna? Vem finns vid min sida när jag behöver ngn? Vem kan jag ringa mitt i natten om jag mår dåligt? Vem känner att den kan prata och litar på mig? Jag behöver mina vänner. Men vilka är äkta? Den fråga får jag nog aldrig ngt svar på. Men en sak vet jag och kan svara på. Att jag gjorde ett stort stort och säkert mitt livs största misstag när jag "släppte" kontakten med Sofie - Såffy..... Det kommer jag alltid att ångra, men nu är kontakten tillbaka i uttaget och där ska den f*n vara kvar hela livet ut!! älskar dig tjejen och vet vart jag har dig! Vet inte varför det blev som det blev, jag var kass på att formulera mig. Men ska inte hända igen. Jag behöver dig i mitt liv. Jag vill kunna ringa dig när jag är ledsen, när jag behöver prata med ngn. Jag vet att du alltid ställer upp och alltid har tid att lyssna. Saknar våra stunder tillsammans. Men när du kommer hem från Åre då ska vi umgås (hoppas jag). Saknar dig och hoppas denna månad går fooooort :P pusssss

1 comment:

Anonymous said...

Vem är min vän? jag är din vän. vem kan jag lita på? mig kan du lita på. vem bryr sig? jag bryr mig och kommer alltid göra de.vem har tid och vill lyssna? jag har all tid i världen för och lyssna på dig,Vem finns vid min sida när jag behöver ngn? jag står precis vid din sida.Vem kan jag ringa mitt i natten om jag mår dåligt? bara ringa vilken tid du vill, Vem känner att den kan prata och litar på mig? JAG! /Sanna