Mar 29, 2011

Vilken dag...

Mys i morse med Casper. Käkade frukost och kollade på Koala bröderna. Sen åkte jag ut till stallet. G är fortfarande lite öm över ryggen, men mkt mkt bättre. Hon är super brunstig och fäller hår utan bara h*vete!! Så inte konstig om hon är lite öm. Tina tycte jag skulle longera henne inspän, vilket jag gjorde idag. Hon var super fin.... Så kör på så ett tag och får se hur det blir. Har ju ingen brådska med ngt alls :P Sen var det dax för ass möte kl 15. Tog upp mkt bra. Jag vet inte hur jag känner för jobbet, den senaste tiden har jag börja tänka att kag ska se postivit på det. Är nog enklare att göra ett bra jobb då.... Vi får se. Ska ha utvecklingsamtal med min chef på torsdag ska bli kul att höra vad hon säger till mig! Om man är värd ngt :P Fick sedan rusa för att hämta lill <3 på dagge. Han satt och byggde pussel när jag kom. Han är grym på det. Jätte duktig faktist. 25 bitars bygger han lätt :D Kollade i min väska och såg attjag inte hade nycklarna mina med mig. Dom vart visst kvar i stallet :P Så det vara bara för Casper och mig att ta bussen dit och hämta dem. Men Casper gillar att åka buss och han ville äta på donken. Vi gick sedan till stallet och sedan kom Håkke och hämta oss!!! Så det kan gå när mamma är klantig :P pussss

No comments: