Mar 9, 2011

onsdag 11-03-09

Jaha då var vi en bra bit inne i mars, hjälp så fort det går!!
Var ju meningen att jag skulle träna för Cicci G idag. Men Casper är sjuk så det blev inget :(
Men får åka ut på em och trimma lite själv...fast jag är ju så fantsa lös när det gäller sådant.
Kanske kan rida med i ngn ridgrupp :P
Vi får se, men till stallet måstet jag annars får jag ridabstinens(stavning??)
Vill förslka knäppa några fina kort på Grålls oxå, blir ju sällan så!!!!
Vill ha fina kort på min tjej.
Som sagt så är Casper sjuk, han var febrig i går kväll. Fick en alvedon kring 18,30.
Somnade typ 20,00 och vakna vid 03,30 och då var han jätte varm.
Fick en till alvis och sov til 8.
Då var det bara att ringa dagis och säga att gobiten blir hemma idag.
Vi får ju umgås och mysa, men vore trevligare om han vara frisk så vi kunde göra ngt.
Nu blir det mys och film för hela slanten.
Vi tog oss ner till tvättstugan och tvätta, det tycker Casper är kul.
Han vet perecis hur man gör :P

Jag är en känslig person , även fast det kanske inte märks.
Mina vänner betyder massa för mig. Men jag har ett problem, jag vet inte vilka som verkiligen vill vara min vän :(
Jag har några som tagit en stor och speciell plats i mitt hjärta.
Ni vet förhoppningsvis vilka ni är :D
Jag vet att ni alltis finns vid min sida när jag behöver er....
Lite synd att jag inte umgås med så många som är i min ålder!
Antingen ngt yngre eller äldre?!
Jag kanske är en tråkig och ointressant person, vad vet jag?!!!
Många av mina vänner har glidit i från mig. Antar att det är mitt eget fel.
Dom som betyder ngt för mig vill jag gärna ha kontakt med.
Don jag umgås mest med när jag är ledig blir ju mina älskade stalltjejer, för som är ju i stallet där jag är när jag är ledig :P
Emila, Fanny, Emilia, Emma, Elina, Kelly, Tina, Miche, Nicole m.fl....

Sen har jag Jenny - min bäz!!
vi lär ta tag i våran relation och umgås, prata ja allt som vi gjort förut.
Känns lite som att vi glidit lite ifrån varandra. Men båda har ju barn, jobbar mkt (helt olika), hästarna ja allt tar ju tid. Blir nog enklare att umgås när det blir vår får jag hoppas!!
Eller hoppas...får vi se till att göra!

En jag sknar så mkt från för är Sanna.
Jag har lovat mig själv att jag ska ta upp ontakten med henne, om hon vill umgås med mig!
För som sagt så saknar jag henne såååå mkt.

Carro var det jätte längesedan jag träffa, men vi jobbar ju bara olika :(
Min äldsta och barndomsvän. Henne får jag aldrig förlora.

Sen finns det många flera vänner som betyder mkt för mig.
Men sällan vi ses :(
Tiden räcker lixom inte till allt man vill göra. Men bara denna vinter försvinner så komma allt bli så mkt lättare. Men då blir det väl bara mera häng i stallet när C kan följa med :D



No comments: