Mar 10, 2011

Ont i hjärtat!!!

Det gör ont í mitt hjärta när min lillkille är sjuk.
I dgah rahan hostat jätte mkt. ville absolut inte ha ngn medicin.
Men nu på kvällen lyckades jag ge honom host medicin och alvedon.
Han var så duktig.
Nu sover han sen 1 h tillbka i sin säng! Synd om han som ska hosta.
Jag kan ju inte riktigt sova när han är sjuk, är nog efter feberkrampen han hade i höstas.
Så nu hoppas vi att han blir frisk fort.
Känns inte så kul att jobba hela helgen, men man måste ju :(
Tur att Johan är ledig.

Kom iväg till stallet idag. Var skönt.
Men vet inte vad det var, jag kände mig så speedad och stressad.
Kanske för att jag var så upprörd över visa saker :(
Men jag fick prata av mig lite iaf....
Men hur visa tänker, det fattar jag inte!!!!!!!!

Hoppade lite för Tina. Det gick helt oki. Ramlade av en gång, vad som gick fel vet jag inte.
Eller jo.. jag hjälpte inte Grålls tillräkligt, krångla till det.
Men vilken kanon snäll häst jag har. Sköter sig pefekt fast piloten är kass.... ha ha




No comments: