Mar 23, 2011

Måndag 28/3

Denna dag gick så fort. Var till stallet på dagen och det var väldigt lungt där :/ Hade hoppasts på några fler människor. Men bästa Tina och Cicci var där iaf. Så fick lite kaffesällskap :P Passa på att sätäa ut några av mina skåp nere, ska fixa till dem på loftet nån dag oxå. G är mkt bättre i ryggen. Börja ridturen med att testa den nya sadeln, men kändes inte 100 så bytte oc red i dressyr sadeln och det gick bra. Kanske inte i början, men släppte och blev fin i slutet. Hur ska man lägga upp träningen nu då?? Ska prova Ciccis Zaldi i morgon och se hur den ligger.... Annars så åker jag tebax till Hööks och testar en Whitaker. Slogs av en tanken att det är en person som jag saknar så mkt. Hoppas verkligen att vi kan bli vänner och umgås och prata som vi gjorde förut. För jag saknar denna person så mkt. Det var kanske jag som gjorde fel och det är jag ledsen över och ångrar mig så mkt. Men ska inte tänka tillbaka utan se framåt och vi kommer kunna lösa det. Men saknar verkligen en vän att ringa när det är jobbigt som förstår. Som jag lätt kan prata med utan att göra bort mig, som jag kan hänga och umgås med. Nån som förstår mig, nån som finns där..... Nån man bara kan få lätta sitt hjärta och som lyssnar på dig. Är så glad att jag har Casper och Johan i mitt liv. Helt otroligt att jag har fått världens bästa son och världens bästa pojkvän. Har jag förtjänat dom??? Casper växer och börjar bli stora killen, han är så duktig och lär sig saker snabbt. Han är helt otrolig min lillkille. Han är även väldigt envis och har egen vilja. Men det ska man väl få ha?? - Mamma, jag älskar dig! När han säger så blir jag glad och lycklig. Fast det blir jag bara även när jag tittar på honom. Babyboom runtikring lite jobbigt och tungt :/ Men missförstå mig inte, är jätteglad för mina vänner och kompisar som fått/ska få sina små bebisar! Snart kanske även det blir våran tur :) kan ju hoppas.... Som jag längtar tillls

No comments: