Mar 23, 2011

Lediga!!


I dag var första dagen på lääänge som älskling och jag var lediga samtidigt :P
Åkte till stallet tidigt och gjorde det klart.
Sen hem för att gå intill stan och köpa present till älskade bror.
Vi hittade massa fint, hoppas han blir glad :D
Sen var det mys hela em med mina älsklingar.
Att vara mamma till Casper är det bästa som finns.
Att jag dessutom får leva livet tillsammans med hans pappa som jag älskar så mkt gör mig så lycklig.
Jag är väl inte världens lättaste person att leva med.
Men vi är en lycklig familj.
Fick min 2a mens idag efter mf, om det är positivt eller inte... det har jag inte kommit på än :/
Är väl bra om man får läka helt. Hoppas bara att vi får till det snart....
Längtar ju efter ett syskon till Casper.
Men kanske inte ska tänka på det så mkt då kanske det går lättare!!!!!!
PUSSSS natti natt

No comments: