Mar 4, 2011

I går var det en kanon dag.
Började med att Casper skötte sig kanon på morronen, dagisdropet gick super,
sen jobbade jag 8-14 synd att man inte får gör det så ofta :P
Sen åkte jag förbi ryttarstugan, hittade JW byxor som jag blev sugen på.Men plånboken sa nej :(
Fast har funderat och skulle vilja köpa ett par en färgade bruna och brodera ngt eget!!
Åkte sedan förbi Hööks, där köpte jag 2 föresenade presenter till G.
Hon passa kanon i pannbandet!!

Vidare till stallet för träning.
snacka om att jag var nervös. Men det hade jag inte behövt vara, G skötte sig kanon.
Tittade inte på ngt, inte ens vattenmattan!!
Råkade bli en avsittning, men det var inge farligt.
Finns film på Facebook.
Jag är sååååå nöjd. nu vill jag hoppa igen.

Sen kom pappa och vi åkte till Forsby och hämtade Casper.
Väl hemma kollade vi på ett avsnitt av Thomas tåg. Sen somna Casper som en stock.


mina fynd från Hööks.










No comments: