Mar 11, 2011

Hej hej!

Då var det fredag och veckan har bara försvunnit i väg.
Casper är fortfarande sjuk, men det är lite upp och ner. Visa stunder är han jätte pigg och glad, sen hinner febern ikapp och då blir han trött och orkeslös.
Värst är nog hostan, tänk om det kunde var lätt att ge honom medicinen :(
Tycker så synd om honom.

Han somna bredvid mig på soffan, vakna och hosta som sjutton!!
Fick i honom Airomir (astmamedicinen) och han slappna av. Han somna om.
Hoppas han får sova nan timme utan att hosta :/
När han är förkyld så ska han ta medicinen regelbundet, men jobbigt när han inte vill.
Man känner sig dum som tvingar honom. Men han mår ju mkt bättre om han tar den flera ggr om dagen så det är bara att bita ihop!!!
Ju mera han tar ju fortare blir han bra från hostan.

Jag behöver ett par nya ridbyxor, var evighetersadan jag köpt ett par nya.
Har letat som en tok efter några jag gillar.
Gillar JW men dom har ju så många....
Har suttit nu och kollat på massa sidor och då hittade jag 1 par som jag verkligen gilla.
Gillade bägge färgerna lika mkt.
Så kommer nog beställa hem båda paren för kan inte bestämma vilka jag vill ha :P







No comments: