Apr 7, 2011

Torsdag 7/4

Hej! I går var det soligt och fint. då var jag på super humör. Men idag var vädret skit... eller skit var väl fel ord, det blåste och var mindre kult. Vet inte om det var det eller ngt annat som gjorde att jag på fm var på lite lågt humör. Inte ens stallet fick mig gladare :/ men man kan inte alltid var på topp. Em blev bättre. Casper var på toppen humör och det gör mig glad. Så vi åkte med mamma och pappa till Ica maxi och handlade lite. Nu jobbar Johan igen, men detta är sista natten. Hade fått en taskig komentar här på bloggen, om man ska komentera kan man väl skriva vem det är ifrån?? Vad är annars meningen... Jag bryr mig tydligen inte om mina vänner när dom mår dåligt :( Tråkigt att denna person skriver så, är den min vän eller???? Ngt nyfiken på vem det är. Tydligen ngn som tog åt sig, varför annars bry sig? Har klickat hem 2 vårjackor till Casper + ett allväders ställ. Allt Didrickson. Har haft många kläder i det och är jätte nöjd :) Så hoppas dessa oxå är bra. Bilder kommer... I morgon är jag och Casper lediga jiippiiee. Då blir det mys. pussss

No comments: