Jul 8, 2012

120708

Men vart är solen????
Men det är ju varmt iaf!
I går var ingen bra dag.. kände mig lixom hängig :/
Men tur att man fick sovmorron iaf.
Mådde betydligt bättre idag... men hade väldigt ont i svanken när jag vaknade.
Så får se om lillpyret könner för att komma ngn dag tidigare.
Än så länge känner jag inget mera.
Men vi får se! kan ju gå fort. skulle det bli på dagen då det är tänkt så är det bara 10 dagar kvar!

Tänk vad tiden har gått, var lixom 9:e nov som jag gjorde gravtestet och nu är pyret snart här.
Känns som i går vi var på ul och det var den 13:e feb!!!
Men nu vill jag att den ska komma!

Fundrar på att köpe en symaskin, kanske man kan börja tillverka mössor och dregglisar :D
Finns en på ikea för 599 :-

Så glad att jag har visa människor i mitt liv, ni som känner er träffade ta åt er :D
oxox

No comments: