Jul 15, 2012

120715


Till er som undrar så har det inte kommit ngn bebis än...
Snart hoppas jag! Det är ju tur att man inte blivit alltför rund och hgo om magen för då hade det nog varit jobbigt vid detta laget!
Men magen är ganska lite och inte så tung.
Så hoppas det inte ligger en liten dunderklump därinne.
I går fick C åka till mormor och morfar em stund på dagen.
Jag och älsklingen tog oss en sväng på stan, men lite lunch och mys.
Vem vet när det blir nästa gång?

Har letat efter en filt till pyret hur länge som helst. Som ni tidigare såg så fick jag tag i en jätte fin på Tradera, men den var lite tunn. Kan ju inte påstå att det är varmt nu direkt.
Så hittade en fin på Kappahl faktist!!! 129 :- tyckte jag var ett bra pris :)
Så den blev det!
Sen fick Casper figurer till sin smurfsamling Gargamel o Asrel :)
Han blev så glad.

Så fort pyret tittar ut lovar jag att det hamnar en bild här :D
Så ha koll!!!

No comments: