Jul 6, 2012

Tröttis!

Fy sjutton så trött jag är. Men det kanske man får vara när man är höggravid?
Kan knappt fatta att alla dessa månader med denna lilla varelse i magen snart har gått! Tiden har gått väldigt fort måste jag säga :)
Men nu när det snart är dax börjar paniken komma smygande.
Hur ska det gå? Hur ska vi klara av 2 barn?
Men C är världens bästa så det kommer gå fint!

Just nu är humöret  väldigt lågt, tur att C fick åka till mormor och morfar ett tag. För jag orka inge mera just nu...
Blev lite kläder idag igen till bägge barnen på rea, men nu för jag ge mig :P
C behöver fortfarande byxor. Men hittar inga vi gillar :(

Finns människor som gör mig så ledsen. Jag vet inte var jag ska säga det... om jag ska säga det..... eller om jag bara ska strunta i de och bry mig om dom som bryr sig??
Är inte lätt inte.
Men nu tänker inte jag höra av mig mera utan nu struntar jag i det!!!!!!

Oxox


No comments: