Jul 6, 2012

120706



I går invigde vi våra furvikskort :P
Har ju inte varit direkt väder direkt..men i går var det super fint :)
vi tog tåget dit och tåget hem. gick ju hur smidigt som helst.
Emelie och Tony var åsså med.
strossade runt kollade på djuren, fikade..sen blev det tivolit.
Tror C tyckte fiskedammen var roligast!!!

Han fiskade 3 ggr :)
Men dom åkte även karuseller!
Så C är jätte nöjd med dagen och gissa vad som hände när vi var på väg hem??
Gick in i "presentboden" alldelese vid entren. Där inne vid kassan så såg jag en "Palle" kopia :)
Fanns en blå och en rosa. Tänkte att jag skulle köpa bägge, en till C och en till pyret!
Men när jag kommer till kassan så tar han bara kontanter!!!
Går ut till Johan som har kontanter så det räcker till den blåa :)
Casper blev sååååå glad!

Palle var en Bukowski nalle som C fick när han föddes. Men häromveckan så "smet" han!
Vi har letat och letat...
Men nu så är han tebax :)

I dag ska jag till Bm och kolla blodtrycket igen, var för högt sist :/

Är så besviken på ngn i min närhet :´(
Men vaffan...finns ju hur många underbaringar som helst, så jag ska inte hacka upp mig!

oxox

No comments: