Jul 29, 2012

Måndag igen!

Hejsan!
Hur har eran helg varit? Min har varit bra :D
Blev en shopping runda med mor å far i lördags, Alice var oxå med och sov så sött hela tiden.
Casper var hos farmor å farfar och hade en super mysig helg med massa bad.
Jag saknade honom sjukt mycket min prins <3
Published with Blogger-droid v2.0.6

På kvällen kom Emilia, Malin och Kelly över. Blev massa gott att äta och massa prata.
Tänk vad så lite kan göra en såååå glad. Tack tjejer.

Alice är lite missnöjd emellanåt, men känner på mig att det är torsken som orskar lite smärta i hennes mun. Men har ju börjat med medicinen och hoppas det ger med sig snart...
Har lixom ingen erfarenhet av det så!

I går träffade jag Kelly och meningen var att vi skulle gå på stan, trodde dom stängde 17.
Men dom stängde kl 16 så det blev en promis i stället :)
Men alltid skönt att rensa hjärnan med ngn.

Som alla vet är jag besviken på en person. Men vågar inte säga det till den.
Men den borde känna på sig och själv veta vem det är.
Men det är nu man märker vilka som är ens vänner....

oxox

No comments: