Mar 23, 2010

Då var det tisdag...

Jag ser det snöar, jag ser det snöar.....bläää bläää bläääää
Men det är väl bara att gilla läget antar jag!
Fast kul är det inte :(

I dag har vi bokat in en date med Jenny och Edwin <>
Min kära Såffy ska oxå följa med, inte igår vi umgicks *miss u*
Sen ska vi till Linda och fika och kolla på Mary kay prod!!!
Ska bli nice....
Vara lite social med mina älskade vänner <>

Får se om jag kan fråga mamma om vi kan åka och handla lite senare.
Är ganska tomt här hemma.
Måste nämna att jag har världens underbaraste arbetskompisar.
Jag får ju lite problem att jobba vissa pass när Johan och jag jobbar lika.
Nästa vecka bytta både Ayman och Robin med mig!!

Vi får se om vi går in på Lindex idag och köpa några nya byxor till Casper!
Gillar deras köp 3 betala för 2 :D
Måste rensa ur bland hans kläder!!

kram

No comments: