Mar 18, 2010

Torsdag 2010-03-18

Go morron där ute!
Har ni sovit gott i natt??
När jag väl somna så sov jag till Casper tyckte vi skulle gå upp!!
Så morronen började 06:20!!!
Men juvelen min sover nu heeeela natten och det är kanon :D

Hade en djup diskussion i går om det jobbiga. Vi kan ju hålla tummarna och hoppas att det hjälpte och att det gick in... För lycklig vill jag vara och inte för att vara självisk men jag tycker att förtjänar att vara det!! Det gör väl alla??

Man vanknar och tittar ut och tror att det ska vara sol, men idag är ju jag så gott som ledig så sjävklart inte!! Hade ju hoppats på en mysig promis... men men :(

Vi får se vad dagen bjuder på lite rens i garderoben! för både mig och Casper.... Det blir jobb på norr 16-20, ska bli skönt att gå hem kl 20 men blir ändå några etra timmar!!

I går kollade vi på Twilight new moon. Jag gillade den :D

No comments: