Mar 14, 2010

Söndag 2010-03-14

Go morgon :D
Hur är det med alla? Nån som gjort ngt skoj i helgen??

Johan har jobbet eller jobbar 12 h lördag ovh söndag!! Men då mycket gjorde det inte i går, för då hade vi stalltjänst. Som tur vara mamma ledig så Casper fick vara med henne och sina kusiner...det tyckte han var skoj!!!

Sedan på em så följde Filippa med oss och dom kunde fortsätta att leka :D På kvällen så kom Johan hem, vi åt lite mat och sedan kollade jag på Melodifestivalen!! Johan är inte så intresserad av det..... Visst var Annas låt bra, men jag gillade ju Darins låt :(

Nu har vi fått prövat att byta blöjor tll Casper.....






Från Pampers till Libero!!
Varit röd i rumpen, men nu när vi bytt blöjor har det blivit mkt mkt bättre :)
Har så känslig hud min lilla kille att han är jätte känslig!
För Casper går det bra på dagis, det går bättre och bättre att lämna honom!
Med Grållan går det bra och Johan har fått jobb, nu går allt å rätt håll :D
Hoppas det fortsätter så.....
Nu ska jag höra med pappa om vi kan ta tag i körkortet. Vore nice nu ju!!!
Jag har fått en ny data, eller fått å fått....lånat den va min bror :D
Den är jätte bra, men tangenterna sitter lite annorlunda!!!!!
Så ibland blir det lite galet ha ha
Vad ska man göra en vacker dag som denna? lite sugen att gå till boulongern och mata änderna, Filippa sa att hon ville följa med så får c om hon hör av sig!!!
pusssss/M

No comments: