Mar 4, 2010

Torsdag 2010-02-04

Hörde något om att jag var dålig på att uppdatera...hihi...
Jag är kass på det just nu....
Till er som läser så ber jag om ursäkt!!
Ska bättra mig *försöka*.
Men den senaste tiden har väl jag inte mått så bra igen :(
Men har pratat ut om mina känslor och jog hoppas det gick fram!!!

Idag har vi varit lediga jag och Casper!!!

Träffade Linda, Philippa, Jenny och Carro för en lunch date. Mycket mycket trevligt och precis vad jag behövde!!! Casper börjar bli så stor hinner ju knappt med.... Han lär sig hur mycket saker som helst ju! Han är bäst!!

När jag ja honom i kväll så satt jag länge hos honom, tårarna kom när jag kollade på den där lilla killen i sin säng... hur kan jag ha fått en sådan underbar så! Känslan att vara mamma är obeskrivlig, inget som slår den kan jag lova!!! Jag trodde inte själv att jag nånsin skulle bli mamma, men här är jag nu med min lilla prins som snart är 1,5 år!! Hjälp vad tiden går fort.

Johan var till sandvik idag och på måndag börjar han jobba!!! :D

Jag jobbar heeeeela helgen!!!!



Mammas go'bit < 3


Pusssss/M


No comments: