Mar 19, 2010

Fredag 2010-03-19

I dag så vaknade vi kl 6!!
Men vad göt det när Casper är helt underbar på morronen.
Glad och busig hihi
Så skönt att få sova hela natten ju :D

I går var vi iväg till hälsocentralen i Valbo.
Jag ringde och sa som det var att Casper har hostat väldigt länge nu.
Självklart ska du komma hit med honom sa kvinnan jag pratade med.
Hon var väldigt trevlig och tillmötesgående!!
Så när vi kom dit så bytte hela familjen till Valbohälsocantral.
Ska bli så skönt att slippa tanten på vårat förra!!!

Casper var jätte duktig när han undersöktes och tog prover.
Han blev lite ledsen när dom stack honom i fingret men det gick över direkt!
Han kan ha nån typ av förkylningsastma, vi fick en typ av flytande astmamedicin som vi ska prova 1 vecka. Jag hoppas verkligen att den hjälper....

Sen var vi på ikea och käkade lunch *mums'
sjukt billigt var det... vi fick 2 kottletrader och betalde för 1 :D
mamma var snäll och bjöd oss på lunchen pplus att hon skjutsade oss :D
Jag har världens bästa mamma <>

På em för mig blev det 4 h jobb nere på norr, tro mig....det räckte!!!
i dag ser det ut som att det bir sol!!!!

pusssss

1 comment:

jenny said...

"stor" som i en häst t.e.x.. dom e rätt stora ;)