Mar 28, 2010

Hjälp vad fort helgerna går....

Då var denna helg över! fort gick den vill jag lova.... Vi han med 2 kalas på lördagen. Först hos lille Charlie som fyllde 1 år, trevlit var det där. Casper tyckte det var skoj att leka :D

Sen åkte vi vidare för att fira min bror. Casper hade lika kul där, så han somnade som en stock när vi kom hem. I dag så snurrrade det till i mitt huvud när man skulle ställa om klockan. Jag och Casper åkte ut till stallet med mamma å pappa, Casper tyckte det var kul med maskeradhoppning :D Ni skulle sett han vid prisutdelningen....hi hi säger det min lilla tok!!


Ett jätte paket, men martina var inte innehållet!!

utan det var en gräsklippare som Casper provkörde :D

En apelsin!


Leker i Filippas rum!

Guitar hero :D
Förstår mig inte på mina ångestattacker jag får ibland... jag är ju så j*vla lycklig!!
Världens bästa pojkvän och son!!
Ni två är mitt allt och gör livet värt att leva!!!!!

/M











No comments: