Mar 21, 2010

Skit väder!!!!!

Snö snö snö snö :(
När man tror att våren snart är här då kommer det mera....blir så less ju!

Jag som började plocka fram vårens kläder. Ville ju börja använda Caspers nya jackor åsså ju.
Men våren lär ju komma nån gång ju.
V har fått att vi ska bestämma oss för hur vi vill ha semester innan den 28:e och jag har ingen aning om hur jag ska söka ju!!
Lär ta en riktig funderare.....
Nu är ju semestern viktigare än de tidigare åren. Midsommar vill jag ju fira med familjen ju iaf.
Skulle ju vara kul om vi kunde göra en liten resa eller så.....

I dag så ska vi på lille Alvins dop :D
Ska bli trevligt. Han är så söt den lille killen.
Ska försöka knäppa lite kort aå kan jag lägga upp sedan!

Sitter här med min kopp kaffe eller det är den andra koppen :P
skulle inte klara mig utan hihi
om det är bra eller dåligt..det vet jag inte!
Casper kollar på Emil, han valde det förre Teletubbies idag :D

pussss

No comments: