Mar 19, 2009

åååå vad roligt....





Babysimmet i går gick ju hur bra som helst! Så duktig Casper var....
Vem tror ni va vildast i pollen....hi hi.....Casper så klart...hi hi :)
Lite nervös var jag när man skulle gå ner med honom i vattnet, men han var så duktig min lilla kille. Sen skvätte han ner både mig å Isabell hi hi
1000-TACK ISABELL för att du följde med <3
Var så skönt att inte var där själv!!
Så nu väntar 7 till roliga lektioner :)
Blir fest på lördag *wee* nån som är sugen ?? ha ha
så i morgon blir det en sväng på stan, tror Emelie ville följa :)
Senare idag så ska jag jobba 16-23 på Norr å Casper får var med mormor å morfar!!
/M

1 comment:

Anonymous said...

Åh söt han är då :D kul att det gick bra på babysimmet :) Klart jag följer med på stan! vilken tid ska vi träffas? Jag har körlektion 11:10, 40 min på det.. så efter det ? :) kraam