Mar 27, 2009

oj oj vilken dag :)

Oj oj vilken händelserik dag. Vaknade som vanligt med tuppen ha ha. Det gör ju ingenting, men trött som f*nvar man, casper var lite omständig på natten kan man säga!
Men efter nån kopp kaffe så kom man igång! Å det gör jag ju alltid efter att ha kollat på den lilla killen :) Så glad och sprallig är han. Förstår inte vad han får alla energi från.....

Var ju bestämt att jag å Emelie skulle träffas för att äta lunch. Frågade även Jenny om hon ville följa med oss. Så kl 11.30 träffades vi. Svärmor var åsså med.
Alltid lika svårt att bestämma mig för va jag ska äta inne i stan... men som vanligt blev det Subway!


Fick höra att dom hade utförsäljning 30-70% på våran favvo butik, Pyret!
Dom ska stänga :(
Så tog med mig Emelie och gick upp dit för att kolla. oj oj vad utplockat det var. Men är ju inte så konstigt, e ju väldigt dyrt med barnprylar.
Där hittade jag en vagn...åååå så fin å bra den var!
Ringde Johan så träffade honom där....
Vi bestämde oss för att köpa den :) En Musty, men vridbara hjul i fram. Fanns en röd å en grå, väldigt fin båda två! Men det blev den gråa!!!!
Så om ett litet tag kommer min kära mor å hämtar mig så ska vi åka å hämta den :)

Senare på em var det dax för p-möte på Heartbreak (litet collage nertill, tryck på det så ser ni bättre) Var väl helt oki!! Fick ju träffa alla arbetskamrater! Förrätten var grym...räksoppa!! Sen hade jag valt Black & White. Den var väl helt oki....
Var ju synd att man inte kunde hänga med ligan ut, men nästa gång hi hi inte upplagd för en krogkväll direkt!!!
hoppas ni hade kul......

I kväll blir det förhoppningsvis mys med älsklingen min <3
Ska knäppa bild på vagnen å lägga upp så fort jag kan :)
puss

No comments: