Mar 17, 2009

Känslor!

Oj oj oj ibalnd tror jag att hjärnan spelar mig ett spratt lr ngt likande. Kan få sådana konstiga tankar ibland att det inte är långt till tårarna... å när dom väl kommer vem ska man då ringa?
Kan ibland sitta å bara gråta för ingeting....
I bland gråter jag glädjetårar för att jag är så fruktansvärt j*vla lycklig <3
I bland gråter jag för att jag är lessen...kan vara vadsomhelst diskutioner, komentarer, ja vadsomhelst! Ngt jobbigt som man aldrig kommer ifrån är ordet - ex ja du dra dina egna slutsatser...säger inte mera än så....
Kollade nyss runt lite på Facebook å såg där en bild som gav mig en klump i magen!! Blev riktigt lessen nära till tårar.... *snyft*
Får c om den hära personen säger ngt till mig så att den lilla klumpen försvinner! Hoppas det!!
Tidigare i mitt liv har jag varit en väldigt osäker person...är det fortfarande!! Men mkt bättre nu sedan jag träffade världens underbaraste ÄLSKAR DIG JOHAN <3
I dag fick vi besöka av Sandra å lilla Tuva....oj oj oj känns som att det var 100 årsedan Casper var så liten hi hi hi hon vägde 5kg...tycket hon var hur lätt som helst...även fast hon var mkt större än va Casper var när han var så gammal!!
Men 3vligt att träffa ngt som åsså har en liten bebis!!
Rullade sedan ner till stan...ååååå vilket underbart väder! Hoppas detta håller i sig :)
Fick ju panik...hittade inga badkläder å med tanken på att vi ska på babysim i morgon så blev jag tvungen att köpa nya! ha ha värsta fyndet 29:- del på stadium! Tror det var fjolåretsmodell ha ha men bra det för lär väl förhoppningsvis skaffa mig en ny till sommaren när alla xtra kilon ska vara borta!!
Så nu lär man väl börja kämpa på lite..sluta upp med småätandet å börja rida igen ha ha :)

Blev även 2 jackor å en pyjamas till Casper :)
+en "jeansjacka"
Men det är han värd lillkillen!
Men tycker det är svårt att klä på honom å veta va han behöver ha på sig!!
Nu ska jag gå å pussa på min son <3
kram
Maria

1 comment:

Anonymous said...

hej hej, vad för bild har du sett på facebook? /Linda