Mar 2, 2009

Måndag!

Hejsan!
Idag så är det måndag och jag har jobbat! Ringde Såffy igår å frågade om hon ville vara ledig...å det ville hon så då fick jag jobba :) Det gick faktist jätte bra!
Blir en ny spjällsäng till Casper...får den nog i morgon! Så blir väl en sväng på stan i morgon iallafall rill Pyret och Babyproffsen och kolla på spjällskydd hi hi
Casper och jag ska till Gimlins i morgon kl 13 för fotografering, så ett lite problem...va ska han ha på sig? Har några ideér....så vi får c! Men bilderna kommer nog att bli underbara :)
Efter jobbet idag så var vi på Sätre en stund, Martina å Filippa var oxå där! Dom är så underbara de där flickorna och Casper älskar sina kusiner!!
Nu har Johan åkt till jobbet å jag saknar honom redan..... så underbar min älskling!!
Casper har somnat så nu e man lite ensam, men jag går å ZZZZZzzzzzover snart jag oxå!

Natti natti sov så gott....../M

No comments: