Mar 24, 2009

Coolaste killen :)

Mina älsklingar <3
Igår (måndag) var det jag å Casper hela dagen till Johan kom hem från jobbet :) Vi hade väldigt mysigt Casper å jag. Var synd att ingen var här å hälsade på...han var så fruktansvärt glad. Är inte så många å hälsar på oss....synd dt! Ni får gärna titta över på en fika :) Slå en signal förre bara så vi är hemma.
Caspers gudmödrar skulle han vilja träffa oftare!! Han växer ju så fort nu.... vill ju inte att ni missar ngt!
Mamma å pappa var förbi en sväng på kvällen! Casper blev så glad när dom kom :)
Varför reagerar man som man gör på saker å ting? blir ju så besviken på mig själv... ååååå
Men man är väl inte mera än bara människa heller??!!
Tror mkt beror på allt dåligt man varit med om tidigare i livet!
Senare idag ska jag å Casper till BVC. Det är föräldrargrupp + att jag måste fråga Gunilla om alla utslgen han har på kroppen. Stackars min lillkille. Men han är mkt bättre!
pussss



1 comment:

Anonymous said...

Sötkillen då :) vi tar väl lunschen på torsdag som vi sa? :)vi kan ju ta en sväng på stan och sånt med om du har lust! Kram kram