Mar 16, 2009

Hej där :)

Nu var det ett tag sedan jag bloggade igen...ojojoj!
Besöket hos Eva i fredags var iallafall jätte trevligt :)
Sen har helgen rullat på...
Stalltjänst i lördags och det gick kanon. Skönt att ha stallet med personer som vet vad man gör!!
Måste börja vara där mera saknar faktist Grållan.....
Å måste komma igång med dressyren igen :)
Trimma till magmusklerna till sommaren hah ha....inte bara därför, men en otroligt härlig känsla att träna med Grållan för cicci!!
I dag (måndag) så vara jag uppe med tuppen och tvättade, lr föresten vaknade förre tuppen... gör nästan alltid det nuförtiden hi hi Caspers förtjänst :)
Sedan började vi att städa och röja upp lite hemma! Ska väl forsätta sen...
Johan jobbar ju em så jag ska fixa det tills han kommer hem lovade jag!
Men badrummet är ny skinnade rent..... :)
Kollat på lite hingstar å va sägs om denna??!!!
Santa Cruz VDL 1043





En otroligt vacker hingst om jag får säga det. http://www.santacruz1043.com/

*pussen*






No comments: