Jun 16, 2009

dålig motivation :(

Hejsan!
Var en evighetsen jag bloggade tror jag, förlåt min trogna läsare (om jag har några)
Men motivationen har inte varit på topp kan jag säga.....
Casper lillkille min har varit ritkigt dålig...nässelutslag....feber.....han har fått pencillin, men idag så fick jag åka från jobbet för att ta oss till bvc!
Där sa våran familjeläkare att vi skulle få remiss till barn! Hoppas hoppas att detta med utslag osv får sig ett slut....e ju så synd om min älskling!

I söndags så skulle Sofie å grållan ha varit med på Sommarhoppet, men sofie vart sjuk. Då fick jag själv rycka in ha ha ha
Men första klassen blev 50 cm, där var jag så klantig att ja glömde bort banan *oops* men vi var duktiga ändå 4 fel är inte fy skam.
Ville inte ge mig utan försökt igen på 60 cm... oj oj vad bra det gick å forta ha ha men pärlan min blir lite väl stark när hon väl vill ha ha fick kämpa men vi fick en rosett!!
Så nu blir det tempoträningar....
Avbrott å öka!!!

I går galoppträna vi lite. Fanny var med...fick ett fint kort på pärlan!! (stal det från hennes blogg) hoppas det inte gör ngt bejb <3




*puzzzzzz*

2 comments:

Anonymous said...

jag läser din blogg :D ses nån dag? /Sanna


zannski.blogg.se

Fanny said...

Hi hi* Det är lugnt det <333